MOOVE ON kroz ponudu dugoročnog najma vozila želi svojim korisnicima osigurati što širi izbor mogućnosti kako bi oni mogli odabrati opciju mobilnosti koja najbolje odgovara njihovim željama i potrebama.

Kod dugoročnog najma vozila sve su usluge korištenja automobila objedinjene na jednom mjestu, a svi troškovi na jednom računu.

125 godina povijesti velikog europskog automobilskog branda

Mladi Louis Renault se na Badnjak 1898. godine uputio na vožnju svojim prvim automobilom Voiturette Type-A. Od tada pa do danas, kroz 125 godina svoje povijesti, Renault je jedan od najutjecajnih europskih automobilskih brandova.

Teško je sažeti povijest i sve važne modele te inovacije Renaulta u nekoliko rečenica. Treba svakako spomenuti legendarni svestrani model Renault 4 koji je od 1961. godine, u 33 godine na tržištu, proizveden u više od 8 milijuna vozila. I gradski model Renault 5 koji je na tržište uveden 1972. godine te postao jedan od najprepoznatljivijih Renault modela u povijesti. Renault 5 je 1990. godine naslijedio Renault Clio, jedan od najupješnijih automobilskih modela na europskom tržištu, koji je i danas u Renault ponudi. Također možemo spomenuti i Renault Espace, predstavljen tržištu 1984. godine kao prvi europski monovolumen.

Renault kroz najavljene planove i na primjeru ovogodišnjeg noviteta u ponudi, atraktivni i ambiciozni SUV Renault Austral, pokazuje da će i budućnosti zadržati svoju važnu poziciju na europskom automobilskom tržištu.

Renault na hrvatskom tržištu

Niz godina je Renault u samom vrhu hrvatskog tržišta što se tiče udjela na tržištu osobnih automobila kao i u segmentu lakih gospodarskih vozila. Takav uspjeh Renault u Hrvatskoj duguje svojoj atraktivnoj ponudi vozila i pratećih usluga te snažnoj prodajno-servisnoj mreži koja korisnicima Renaulta osigurava visoku razinu usluge.

Ove godine do sada Renault je vodeći brand na hrvatskom tržištu kako u segmentu osobnih vozila tako i u segmentu lakih gospodarskih vozila.

Twingo, Clio, Captur, Megane Conquest, Austral, Express, Kangoo, Trafic, Master ili neki drugi model osobnog automobila ili izvedba kombi vozila? Za privatne ili poslovne potrebe? U benzinskoj, plinsko-benzinskoj, električnoj ili hibridnoj izvedbi?

Renault svojom ponudom na hrvatskom tržištu pruža svojim kupcima i korisnicima široki izbor mogućnosti što će mu svakako omogućiti da dugo bude na samom vrhu.

Renault u ponudi MOOVE ON dugoročnog najma vozila

MOOVE ON kroz ponudu dugoročnog najma vozila želi svojim korisnicima osigurati što širi izbor mogućnosti kako bi oni mogli odabrati opciju mobilnosti koja najbolje odgovara njihovim željama i potrebama.

Zato nam je drago da smo u svoju ponudu uveli dugoročni najam Renault osobnih automobila kao i dugoročni najam Renault lakih gospodarskih vozila.

Više informacija o MOOVE ON ponudi dugoročnog najma Renault i ostalih marki vozila možete naći na www.mooveon.hr/top-ponuda

MOOVE ON usluge dugoročnog najma vozila dostupne su poslovnim i privatnim korisnicima.

MOOVE ON usluge dugoročnog najma vozila dostupne su i za mogućnost plaćanja kriptovalutama.

Dario Matečić
CEO, Move On Mobility Solutions d.o.o.

Višegodišnje iskustvo rada na automobilskom tržištu na raznim područjima, s mnogim izvanrednim automobilskim brandovima te na puno zanimljivih projekata. Interesiraju ga dinamične promjene kroz koje prolazi automobilsko tržište te kako pronaći inovativna i kvalitetna rješenja za mobilnost korisnika. Zato je od samog početka rada te tvrtke dio MOOVE ON tima.

Podijeli s prijateljima:

Iza engleskih skraćenica u naslovu teksta stoji Total Cost of Ownership (TCO), jedina metrika o kojoj trebate razmisliti ozbiljno kad kupujete, unajmljujete ili financirate vozilo. Razlog? Upravo druga engleska skraćenica TKO – Technical Knockout.

Igre riječima na stranu, približiti ćemo vam kako financijski odgovorno pristupiti održavanju voznog parka tvrtke i kojih par svježih statističkih podataka trebate unijeti u svoj kalkulator.

Konkurentan ukupni trošak vlasništva vozila

U svom najjednostavnijem obliku, ukupni trošak vlasništva (TCO) je izvorna nabavna cijena vozila, umanjena za njegovu buduću vrijednost (amortizacija), plus svi porezi i tekući troškovi.

To uključuje obavezno automobilsko osiguranje, kasko osiguranje, troškove pri registraciji vozila – tehnički pregled, eko test, naknadu za ceste, posebnu naknadu za okoliš, porez na cestovna motorna vozila i ostale naknade, godišnje servise i izvanredne popravke, troškove nabavke, sezonske zamjene i čuvanja guma, troškove zamjenskog vozila kada je vozilo na servisu, cestarine i potrošnju goriva.

Porezi i njihov obračun traže detaljno pojašnjenje, posebno ako zaposlenicima dajte automobil na stalno korištenje što predstavlja njihovu plaću u naravi. Zato prije svega razgovarajte s voditeljem financija ili poreznim savjetnikom.

Već sad smo nabrojali puno toga što ne stoji u atraktivnoj akcijskoj cijeni vozila u prodajnom oglasu, zar ne?

Vrijedne informacije koje ste možda propustili prošli mjesec

Niste zapeli u gužvi. Vi ste gužva!

“Vozilo se izmicalo drugima s puta, iznenada se zaustavljalo ispred prometnih raskrižja, propuštalo druge automobile i ponašalo se kao da poznaje sve detalje svakog zamislivog prometnog pravila.”

Ova rečenica, slobodno prevedena, preuzeta su iz znanstvenofantastičnog romana pod nazivom “Utopolis” koji je napisao Werner Illing prije gotovo stotinu godina – 1930. Kada ju čitate, teško je vjerovati kako je prije toliko godina njemački autor uspio točno predvidjeti vrste stvari na koje se proizvođači vozila sada jako usredotočuju.

Zapravo, tijekom svog romana dotaknuo se i teme, danas toliko bitne, povezanosti kada je opisao kako funkcioniraju “misteriozni automobili koji sami sobom upravljaju”. Na prednjem dijelu svakog vozila bilo je “malo oko s prizmom” koje je djelovalo na električne ćelije osjetljive na svjetlost i komuniciralo s električnim očima koje su bile “diskretno uvučene u zidove kuća”. “Ove mehaničke oči reguliraju brzinu i upravljanje pomoću izmjeničnog odraza zrcala.”
94 godine kasnije, u eri u kojoj se cestovni promet sve više digitalizira, naše se društvo nalazi na pragu vjerojatno najveće revolucije mobilnosti od izuma automobila.

Softver i elektronika preuzimaju sve više zadataka od vozača, pretvarajući automobile u kotrljajuće strojeve visoke tehnologije. Svi renomirani proizvođači sada nude potpomognutu i poluautomatiziranu vožnju, a broj vozila opremljenih značajkama automatizirane vožnje značajno će se povećati u nadolazećim godinama.

Hoćemo li tako smanjiti gužve na cesti? Možda će i to netko proučavati za stotinu godina.

Što možete učiniti za sigurnost vožnje na hrvatskim cestama?

Stopa smanjenja smrtnosti na cestama u Hrvatskoj u posljednjem je desetljeću dosegla 30%, nadmašujući prosjek EU-a i pokazujući predanost države sigurnijim cestama. Iako cilj nacionalne strategije smanjenja od 50% do 2020. nije postignut, ostvarena su značajna poboljšanja. Međutim, smrtnost na cestama u Hrvatskoj i dalje je znatno viša od prosjeka EU-a, što naglašava potrebu za daljnjim naporima i mjerama za poboljšanje sigurnosti na cestama.

Hrvatska je četvrta najgora europska zemlja po broj smrtno stradalih, 71 stradali na milijun stanovnika. Za usporedbu u Norveškoj je taj broj 21.

U Francuskoj, strategija sigurnosti cestovnog prometa uključujući praćenje, evaluaciju i usmjeravanje odluka politike u izgradnji maksimalno automatiziranog sustava za provođenje programa smanjena brzine. Zato je u 2023. izdano više od 17 millijuna prekršajnih prijava zbog prebrze vožnje, što znači da je gotovo svaki drugi automobil u Francuskoj dobio kaznu (u Francuskoj je 2023. bilo registrirano 38.9 milijuna osobnih vozila).

Sigurna i odgovorna vožnja u novom automobilu jedno je od rješenja sigurnosti na cestama.

Potpuna digitalizacija vožnje

Softver je ključan za budućnost automobilske industrije. Neki vozači misle da ga ima previše u današnjim automobilima dok drugi kukaju kako ga je premalo i kako ne radi kako ispravno. Dostupni podaci pokazuju da se samo 15% do 20 % trenutačnih zaposlenika u europskim kompanijama bavi softverskim rješenjima.
Svjesni takvog stanja europski prozvođači automobila, pokušavanju pronaći holistička rješenja. Primjerice, europski vodeći proizvođači razvijaju zajedničke ili interoperabilne softverske platforme kako bi izbjegli skupe samostalne aktivnosti.

Rano zapošljavanje, prekvalifikacija i akvizicija novih talenata također mogu pomoći u razvoju novih softwareskih rješenja. Veliki europski proizvođači intenziviraju rano zapošljavanje izravno sa sveučilišta i potiču obrazovanje svojih trenutnih zaposlenika kroz STEM i partnerstva sa sveučilištima i školama. Istraživanje pokazuje da je prekvalifikacija već u punom tijeku: 37% europskih automobilskih dobavljača trenutno radi na prekvalificiranju, a još 41% ih planira provesti. Kako bi privukli kvalificirane softverske talente iz drugih regija, europski poslodavci trebali bi ubrzati procese oko radnih dozvola i zadovoljiti zahtjeve novih talenata u pogledu plaće, beneficija i radnih uvjeta.

Što mislite jesu li današnji automobili previše ili premalo digitalizirani?

Amortizacija automobila

Gorivo i osiguranje su na primjer očiti tekući troškovi  , ali amortizacija vozila (razlika između vrijednosti automobila kada ga kupite i kada ga odlučite prodati) najveći je trošak posjedovanja automobila, ali i uvelike skriven.

Automobile mijenjamo u prosjeku svakih 3-5 godina. Neki novi automobili mogu imati pad vrijednosti za čak 20-35% u prvoj godini, a često će izgubiti 50% ili više tijekom tri godine.

Na primjer, ako uzmete dva automobila na jeftinijem kraju tržišta, možete vidjeti da je automobil B u početku jeftiniji za 2000 eura, ali zapravo košta više tijekom tri godine od automobila A.

Čak i ako skuplji automobil A također ima veće troškove rada, manje se amortizira.
U međuvremenu, automobil B, koji je jeftiniji za kupnju i vožnju, gubi vrijednost puno više.
Zapravo, amortizira se toliko više da je početna ušteda od 2000 eura u potpunosti nadmašena amortizacijom tijekom tri godine.

Kako možete smanjiti amortizaciju svog automobila i maksimizirati njegovu vrijednost pri prodaji? Od početka treba istražiti i razmisliti o marki i modelu vozila, čak i njegovoj boji, trajanju garancije, dodatnoj opremi koja biti zanimljiva pri prodaji za 5 godina (ne, stakleni krov se ne sviđa baš svima op.a) i broju kilometara koji će taj automobil imati kad ga se odlučite riješiti.

Osiguranje vozila

Posljednjih godina cijene automobilskih osiguranja u Hrvatskoj porasle su za 15 do 30 posto zbog povećane inflacije. Također od 2024. i zbog novog zakona o obveznim osiguranjima koji donosi veću zaštitu vlasnika autombila, ali i više premije osiguranja.

Financiranje vozila

Kamate leasing društava kroz koje se većina tvrtki nabavlja vozila snažno su porasle zadnjih par godina zbog rasta Euribora, referentne kamatne stope. Možda vas taj rast kamata manje smeta ako ste kao i većina ugovorili fiksnu kamatnu stopu. U suprotnom vaš automobil kojeg sad gledate na parkingu postao je još skuplji.
Iznos kamate ne mora biti najveći izazov ako ste na vrijeme izabrali optimalan model leasinga za vašu tvrtku.

Moove On usluge

Iz svega navedenog jasno je kako nerazumijevanje svih troškova povezanih s posjedovanjem voznog parka može dovesti do niza financijskih izazova za tvrtku.

Višegodišnje iskustvo u prodaji i održavanju vozila naša je najveća vrijednost koju možemo podjeliti s vama i zajedno oblikovati vozni park koji će odgovarati vašim mogućnostima i potrebama.

Moove On i slični pružatelji usluga na tržištu mogu biti rješenje jer korisniku osiguravaju predvidljivi trošak korištenja vozila (koji obuhvaća, između ostalih, troškove financiranje vozila, redovno i prošireno održavanje, obvezno i kasko osiguranje, troškove guma, troškove zamjenskog vozila) tijekom cijelog razdoblja korištenja vozila, a preuzimaju većinu rizika koje mogu donijeti promjene na tržištu.

Kako optimizirati troškove voznog parka vaše tvrtke? Bez ikakvih obaveza dogovorite sastanak s Moove On savjetnikom.

Podijeli s prijateljima: